onsdag 3 februari 2016

BRÖLLOPSDESIGN!








Ny design till bröllopsinbjudning, meny, program och placeringskort. Ni hittar dem i shopen under bröllopskategorin. 


Jag erbjuder hjälp med inbjudningskort, menyer, program och placeringskort till bröllop. I shopen finns flera färdiga designer att välja bland, beställ direkt i shopen eller via mail. Alla designer finns som sammanhängande serier för att ge en enhetlig känsla, jag erbjuder också hjälp med bröllopshemsidor i design som samspelar med trycksakerna. Det går också bra att kontakta mig med egna idéer och önskemål, jag hjälper gärna till att förverkliga drömmar inför er speciella dag! Kontakta mig på kontakt@elinadahl.com eller besök min shop, shop.elinadahl.com Välkomna!

___________________________


New wedding design, you'll find it in my shop. You can also contact me at kontakt@elinadahl.com for orders or personal design! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du skriver en rad! ❤